وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 21 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

یه سری حرف...

1400/6/13 0:02
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
316 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام

خب تصمیم گرفتم یه سری تغییرات تو وبم بدم و دیگه رمان ننویسم... واقعا تو این کار استعداد ندارم...

از همه کسایی که رمانمو دنبال میکردن معذرت میخام شاید بعدا ادامش دادم🙂

میخام وبمو به وب خاطرات و نمیدونم از اینجور چیزا تغییر بدم...

مرسی از همه کسایی که ساپورتم کردن... بوس به کلتون...

خب همین دیگه بای... :)

پسندها (8)

نظرات (16)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 شهریور 00 0:15
واااییی مدیای خوشگل ما پست گذاشتههه!
چقدر خوب چقدر خوب
باور کن خیلی خوشحال شدم پستتو دیدم
رمانت خیلی قشنگ بودا کاشکی ادامه اش میدادی
با این حال، خوش برگشتی عزیزم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلاممم آجی زهرا دلم برات تنگ شده بود
اگه ایده ای برای بهتر کردن رمانم به ذهنم رسید حتمااا ادامش میدم خیلی استقبال شد ازش... 
مرسیییی♡︎♡︎♡︎♡︎

13 شهریور 00 3:10
بازگشت دوباره مبااارک مدی جون جووونی😍❤❤🧡💜
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسییییی🥺💜💜💜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 8:55
جيون منتظر خاطرات هستم پوكر اعظم😀😂💕
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
جیون به خودت هیونگ گاوم😀😂🧎
AvaAva
13 شهریور 00 9:54
جرعت داری دیگه ننویسی وگرنه به دو قسمت نامساوی تقسیمت میکنمممم
هزار سال منتظر موندم بازم آنلاین شه بنویسه آنلاین شده میگه دیگه نمینویسم
به دو قسمت نامسای تقسیمت میکنممممممممممممممممممممم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
یا ابرفضضضض غلط کردمممم ایده به ذهنم رسید ادامش میدمممم نکش منو😀😂🐈

13 شهریور 00 10:22
خیلی خوبه ناناصم🌸🍭
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
تنکس.. 💕

13 شهریور 00 10:22
اما رمانت هم در کنار خاطرات ادامه بده کیوتم 🌸💕
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
اگه ایده خوب به ذهنم رسید حتما ادامش میدم.. ❤️
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 14:06
خب
حرفي ندارم
فق ي سوال زيبا دارم
الان دقيقا داري چه نجاستي ميخوري؟😔💔😂✨(با جزئيات توضيح بده)
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
دارو تو وبم تغییراتی میدم مشکلی داری جمع کن از ایران برو😔😂🔪
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
13 شهریور 00 14:16
بل😔😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
ژان😔😂

13 شهریور 00 14:19
مدی کیوتی دنبال شدی دنبال میکنی؟😍😍😍
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
حتما💕

13 شهریور 00 14:20
میگم&zwnj من نمیشناسمت ولی از آدمای شوخ تب خوشم میاد عرررر😹😹😹
تو هم ازونایی؟؟
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آرههه اصن من فان ترین آدم دنیام😔😂

13 شهریور 00 14:20
جرررر چقدر رکمما😹
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
خیلی اصن😔😂
AvaAva
13 شهریور 00 14:29
شوخی ندارم جدی جدی نصفت میکنمممم
بنویسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
یا ابرفض غلط کردم چشم مینویسم 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 شهریور 00 14:58
منممم دلم برات تنگ شده بود آجی جون😘
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
🥺💜
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
23 شهریور 00 21:53
حاجی كدوم گوری هصی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
تو گور خودم
هار هار چقد من بی نمکم😔😂

13 مهر 00 12:02
مدیا جون میشه رمز پست جدیدت رو تلگراف کنی برام تا جواب کامنتتو ببینم؟
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چیز خاصی نگفتم فداتشم تشکر کردم و یه چیزای دیگه که مهم نیستن

19 مهر 00 7:14
❤🦁💛خدانکنه فدام شی 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
🥲💜
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد