وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 21 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

سلام دوباره

1402/1/16 17:12
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگام

مدیاتون صحبت میکنه

میدونم الان خیلی از دستم عصبانی این که یه سال گذاشتم رفتم :)))

ولی خب وضعیت جور نبود که بیام، الانم به زور وبلاگمو پیدا کردم

خیلی دلم برای اینجا و همتون تنگ شده

اولین بار که اینجا وبلاگ ساختم کلاس پنجم بودم، الان نزدیکای 15 سالگیمه و کلاس هشتمم

هیچی دیگه مثل قبلش نیست، حتی خودم

اینارو ولش، بیاین از خودتون بگین ببینم وقتی نبودم چیکارا کردین بی من؟ واقعا دلم برای همتون یه ذره شده بود

اینجا حس خونه رو بهم میده، من اینجا بزرگ شدم... همتون مثل خونوادم این

با تمام قلبم دوستتون دارم، یادتون باشه مدیا هيچوقت ولتون نمیکنه مثل کنه چسبیده بهتون❤️

ماچ پس کله همتونننن بیاین حرف بزنیمممم دیگه ام نمیرممممم ول نمیکننممم 

پسندها (7)

نظرات (7)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 فروردین 02 17:51
مدیاااا جونم
خوش برگشتی آبجی جون
خیییلی خوشحال شدم پستتو دیدم دلم برات خیییلی تنگ شده بود
منم تقریبا از پارسال دیگه زیاد نمیام وبلاگ اخه درسام خیلی زیاد شده. ایشالا اگه خدا بخواد امسال لیسانسم رو میگیرم.
تو چی کارا میکنی؟
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی عزیزممم
منم کامنتتو دیدم خیلی ذوق کردممم من ییشترررر
امان از این درسا منم تینقدر سرم شلوغ بود کلا یادم رفته بود وبلاگ دارم
واییی عزیزممم بسلامتی موفق باشی
منم خیلی دارم درس میخونم، تا الان دو تا رتبه اول استانی گرفتم و شاگرد اول مدرسه شدم
خیلی دارم به خودم سخت میگیرم ولی ارزششو داره
یه مامان شادیه مامان شاد
18 فروردین 02 0:05
سلام بر شما مجدد🌸🌸
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
❤️❤️❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 فروردین 02 11:06
به به چقدر عالی آفرین.
تبریک میگم انشالله همیشه شاهد موفقیتت باشیم
خیلی خوشحال شدم برات عزیزم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی فداتشمممم
تو هم همینطور
قربونتتتتت
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
21 فروردین 02 18:30
سلاممم خوبی مدیا جون!
واقعا که بیشتر از یه ساله من کلاس پنجم بودم الان هفتمم😞
منو یادته پانیسا هستم هزار تا وبلاگ داشتم
دختری با موهای لخت
شهر قصه و کلییی وبلاگ دیگه
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلام قشنگممم
وای آره خیلی دلم برای اینجا تنگ شده بود
فکر کنم یه چیزایی یادم بیاد... ببخشید دیگه یه سال نبودم هیچی یادم نیست😂
AvaAva
3 اردیبهشت 02 19:15
عیجانم مدییییی
کجا بودیییی
خودمم بعد کلی وقت اومدم البته😂
حالا بهرحال خیلی دلم برات تنگ شده بوددد
داشتم اینستا گردی میکردم پیجتو دیدم و اینجوری بودم که عررر مدیهههه
چرا اینقد خوشگلی دختررر
یخهالشخهفاشخکفذاغسخکقادق
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
وای سلامممممم
منم دلم برات تنگ شده بود بچه
وای مرسییی چشمات خوشگل میبینه ذوققق😭😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
8 اردیبهشت 02 11:32
سلام تولهههههه
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلاممممممممم نسنسنیتتسمتسیااس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد