وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 13 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

مدیاتون هنوز زنده‌ست! 😂

1401/2/31 14:47
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممم چطورین

بالاخره بعد چند ماه برگشتم نی نی وبلاگ 

اینقد مشغول درس و کارای دیگه بودم که وقت نشد بیام

میخواستم اون چند وقتی که مسافرت بودم هر روز پست بزارم و تعریف کنم ولی نشد... حقیقتا حال نداشتم😂

رفته بودیم ترکیه، چیز خاصی نبود ولی خوش گذشت

مرسی از کسایی که فالوم کردن و با اینکه نبودم بازم حالمو پرسیدن

بعد از امتحانام بیشتر میام، قول میدم

خب، تو امتحاناتون موفق باشین، ماچ به کلتون! ❤️

خدافظظظ

پسندها (6)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 خرداد 01 15:13
واییی مدیا جونم پست گذاشتههه
چه خوب شد که برگشتی دلم برات تنگ شده بود
همیشه شاد و موفق باشی آجی جون
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلام قشنگممم
واقعا دارم از خجالت آب میشم که بعد تقریبا یه سال دارم کامنتتو جواب میدم
ببخشید تروخدا رمز وبمو گم کرده بودم
فداتشم مرسی که هستی برام❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
16 فروردین 02 17:52
عزیز دلی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بوس بهتتتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد