وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

احوالات این چند وقت..

1400/11/23 12:32
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
421 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام! 

خیلی وقت بود نیومده بودم تو وبلاگم... و وبلاگم یه ساله شد، آرمی شدنم یه ساله شد، خودم کم کم سیزده سالگیم داره تموم میشه🪰💜

این روزا عجیب حالم خوبه.. خیلیم دلیل داره

کلی دوست پیدا کردم، برونگرا شدم، فعالیتم تو تیک تاک و اینستا رو دارم شروع میکنم، گرایش درستمو فهمیدم، چند وقت دیگه عم قراره مربی کامپیوتر شم! به خاطر همین مامان بابام یه برنامه سفر چیدن قشنگ دارم کیف میکنم😂

خب خوشبختانه امتحانای نوبت اولمو خوب دادم، هنوز کارنامه ندادنولی چند تا معلما که نمره دادن فهمیدم خوب دادم... تو انگلیسیم شاگرد اول شدم🪰🌙

چند وقت پیشم آمیکرون گرفتم، هنوز زندم! 😂🤝

مث سرما خوردگی بود چیز خاصی نبود

توی نیمه دوم 1400 کلی اتفاق خوب افتاد... سه تا از دوستام مجازیمو دیدم، رفیقمو بعد یه سال دیدم، تکادر کردن آهنگو شروع کردم و اتفاقی که بیشتر از همه خوشحالم کرد، زدن پیج شخصی اعضای بی تی اس بود... ینی قیافم وقتی دیدم دیدنی بود😔😂

آره خلاصه.. دیگه چیزی ندارم بگم

فقط اینکههههه تیک تاکمو فالو کنین اگه دارین... میخام شروع کنم کارمو👼🤝

https://vm.tiktok.com/TTPdBYr19H/

با تشکر خیدافیس🗿🌙

پسندها (8)

نظرات (6)

AvaAva
23 بهمن 00 14:17
های(:
انگار همین دیروز بود که تولدت بود منم از خنده غش کرده بودم که هوپی رو خوردی😂
چه زود روزا داره میگذره* _ *
خوش به حالت... منم واقعا نیازمند حس و حال خوبم حاضرم هر کاری بکنم که حداقل یکی از اتفاقایی که برات افتاده برای منم بیفته(:
خلاصه به خوبی و خوشی^^


پ ن1 : در تلاشم تیک تاکمو راه بندازم وقتی راه افتاد فالوت میکنم(:
پ ن2 : میگم میدونم قبلا پرسیدم ولی مشکلی نداره بهت بگم مدی ؟
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلامممم :>>
وای هوپییی😂😂😂😂
آره خیلی زود میگذره.. 
امیدوارم زود برات اتفاقای خوب بیوفته💜
مرسی🦥

پ.ن1: باشه عزیزم مرسی ^^
پ.ن2:بگو راحت باش ( :

23 بهمن 00 15:18
انشالله همیشه حالت خوب باشه☺❤
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی همچنین🙂💜

23 بهمن 00 15:18
من که چند روزه غمگینم تو این چند روز یکم هن خوشحال نبودم😐💔
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
امیدوارم بزودی یه اتفاق خوب بیوفته برات از خوشحالی خونرو بزاری رو سرت😂🤍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 بهمن 00 22:47
واااای سلام مدی جونم
چطورایی؟
دلمون حسااابی برات تنگ شده بوددد
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلام آجییی
خوبم تو خوبی؟
منم دلم براتون تنگ شده بوددد
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 بهمن 00 22:48
ایشالا همیشه موفق باشی گل گلی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسییی
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 اسفند 00 20:08
مکنه کیوتمممممم
خوشحالم که حالت خوبه هیقققق
عههه میخوای مربی کامپیوتر شی جر پشمام😭 تو کجا میخوای یاد بدی؟😭
ع منم خیلی خوب دادم شاگرد ممتاز شدم😐😭
مسافرت هم خوش بگذرههه
عام دیه اینکه... عاهاااا بیشرففف اون میرای توله صگ تو رو دید من ندیدم😭
دیه حرفی ندارم... بوص به فرق سرت مکنه خودمیییییس ایححححح آی لاو یووووو🥺💞
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
هیونگگگگگ
​​​​​​مرسیییی 😭
پشمات😭😂تو یه آموزشگاه بین المللی 
عوفی😭🤌🏿
مرسییی
جرررر😭😂
بوس پس کلت😫❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد