وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 17 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

واکسن+یه سری چیزای دیگه😀🤌🏿

1400/7/18 20:15
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چطورین 

خب 

 یه هفته و خورده ای پیش رفتم واکسن زدم

هنوز زندم :|😂

اینو تو اینستا استوری کردم..

عا هرکیم خاست اینستامو فالو کنه

آیدیم:

medi.__.iaaa

قبلشم تو کامنت آیدیتونو بدین ریکوئستتونو قبول کنم

خب

چند وقت دیگه بی تی اس تور کنسرت داره.. 

و دوباره باید از پشت گوشی ببینیم کنسرتو... 

کاش یه روزی برسه همه آرمیا بتونن از نزدیک پسرا رو تو کنسرت ببینن... : )💔 

به جز زیاد بودن درسا و واکسن خبر خاص دیگه ای نیست... کلا خیلی روزا تکراری و مسخره شده... چند روز دیگه قراره برم مسافرت که حال وهوام عوض شه... بعد دو ساللللل.... 🥲🤌🏿

فک نمیکردم درسای هفتم اینقد سنگین و سخت باشه... 

کاش تو همون ابتدایی میموندم :|😂🤌🏿

خب دیگه چیزی ندارم بگم

مواظب خودتو باشیننننن

بوس پس کلتوننننن

خدافسسسس

پسندها (11)

نظرات (41)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:22
با نام و یاد خدا شروع میکنم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
به به
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:22
و منی که اولین کامنتو مسذارم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آفرین 
یک عدد تیتاپ طلایی به شما تعلق میگیرد😀😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:22
اگه اینستا بود مینوشتم فرصصصصصت و خودم را میکشتم...
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
جررررررر وایییی
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:22
بل بل
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عاها
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:23
منم فردا میرم میزنم🤧😀🤓
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
زنده موندی خبر بده😀😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:24
خب خب اگه با من مسأله یا چیزی داری پاسخ این پیامو نقطه بفرست
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مثلا نقطه-
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:24
اگر به من علاقه داری اینجا ایموجی قلب بفرست
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چه رنگی؟ 😀😂💜
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:25
اگر از من حالت بهم میخوره توی پاسخ بنویس عاشقتم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
شات آپ بچ
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:25
اگر هم دوسم داری ولی ازم دلخوری اینجا بوس بفرست
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
بسه؟😀😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
18 مهر 00 20:26
چرا با خودم فک کردم با حوصله و لب خندون و شنگول میشینی کامنتامو جواب میدی...؟
​​​​​​(قیافه وی الان خیلی موود است و به یک استیکر جهت بروز احساسات خود نیازمندم)
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چون واقعا همینجوری جواب میدم😔😂
++++
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مهر 00 21:14
واااااای منم واكسن زدم دز اولو سينوفارم زدم هنو زندم😐😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
غلط میکردی زنده نمونی😀🔪
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مهر 00 21:14
بل استويتو ديدم رو اينستا: |
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
به به :|
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مهر 00 21:15
عرررررر واقنننن
ایییییی تف ك نمت برم كنسرتشوووووننننن
29 مهر هم تتلو كنسرت دارههههههه ای تف ب ای زندگییییییی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
میدونی؟ ما زندگی نمیکنیم... زندگی داره مارو... 🥲😂
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مهر 00 21:16
بدون مادرت كجا ميخوای بری بيشعوووووور هققققق
خوشبحالت من كه پوسيدم تو قرنطينه
ماعم شايد يكم دگ بريم تهران
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
هقققققق بیا باهم بریممم
میخام برم شماللل احتمالا مایا رو عم ببینممم واهاییی
من خیلی دلم میخاد برم تهران جیخخ تا حالا نرفتممم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 مهر 00 21:17
اره درسا خعلی سنگينن ولی تا اينجا تو پرسشا و امتحانای كلاسی همرو 20 گرفتم😀
امروزم امتحان فارسی داشتيم برعكس بقيه بچه ها كه گند زدن فك كنم بالای 18 شم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آفریننننن هیونگ باهوش خودمممییییی مکنه فدات شههههههه
منم تا الان سه تا امتحان و پرسش کلاسی داشتیم که همشو بیست شدم
یه امتحان دیگه عم دادم هنوز تصحیح نکرده ولی احتمالا 18 به بالا شم

18 مهر 00 21:19
منم آرمی شدم ها😍😊😅
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عهههه تبریکککک😀💜
بایست کیه؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
18 مهر 00 23:45
ورودت به مقطع راهنمایی رو تبریک میگم عزیز دل
واکسن چی چی زدی آیا؟
ااا چه حیف شد من اینستاگرام ندارم 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسییییی
سینوفارم زدم... فک کنم برای سن من فقط سینوفارم میزنن
عههه ولی طوری نیست تو نی نی وب میحرفیم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 مهر 00 9:51
آره دیگههه
منم با اینکه میتونم آسترازنکا بزنم ولی میخوام سینوفارم بزنم. مامانم آسترازنکا زد حالش بد شد منم چشمم ترسید. 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آره سینوفارم بزن بهتره
میگن آسترازنکا لخته خون میاره
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 12:15
من مردم برا اون تیتاپ تلایی...
از خنده
خدا
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
😀😀
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 12:16
حتما از توی قبرم برات نامه مینویسم بالاشم مینوشتم خیلی انیمه را دوست دارم یا داشتم یا حالا هرکو*تی 
عکس از همه شخصیتایی که دوسشون دارمو ذو قبرم حکاکی کنید😐 پولشم از پولای پس انداز من برندارید
اگه برداشتید خودم زنده میشم میام...
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
برمیداریم تا زنده شوی😀🤌🏿
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 12:17
قلب فرستااااادددد قلب بنفش فرستاد ته پیامشششش
به من علاقه داره
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
هه هه😀💜🤌🏿
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 12:17
رو من علاقه داره نزدیکش نشین
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عففففف
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 12:18
شات آپپپ🤣🤣
وای خیلی خوب بود
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
من خیلی خوبم میدونم😀😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 12:19
آقا الان کلاسم شروع میشه 1 و 45 اینجاها میام بازم میحرفیم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بل به به
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 14:01
بوس هایت مرا کشته😂😀
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عالیه😀😂
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
19 مهر 00 14:02
همینی دیگه میشناسمت😔❤️🤧
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بمولا😔🤙

19 مهر 00 15:39
نامجون و تهیونگ🥺💚
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
وایییی🥺💜🤌🏿

19 مهر 00 16:44
سلاملیکم😃🤚
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
علیک سلام😀🤌🏿

19 مهر 00 16:44
مدیا جون ایشالا میری دبیرستان معنی درسای سخت تر رو اونجا میفهمی🤦🏻&zwj♀️🤣🤣😂❤
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
یا ابرفض😀💔😂

19 مهر 00 16:45
مبارک باشه واکسن زدنت😍😃
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی😀💜
AvaAva
19 مهر 00 19:36
مدیا یه گروهی تو اینستا نسرین منو عضو کرد فکر کنم تو هم توش هستی*-*
بعدا اگه تونستم میفالویمت
ava.joukar
آیدیم
 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عا اون؟ آره هستم
باش فالو کردی بک میدم
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 14:40
مدییی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
هنننن
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 14:40
نمیدونم چرا دلم کشید بیام بهت فو*ش بدم🥲
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بده :>
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 14:40
اینجا هم که نمیشه کار بد کرد 🥲
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بل.. 
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 14:43
دلم برات تنگ شده
جدی میگم

انگار همدیگه رو هرروز میدیدیم و پیش هم بودیم

و امروز(به معنای این مدت یه همچین چیزی)
واقعا میگم نیاز دارم بیای خونمون تنهایی دیوونه بازی دربیاریم ولی چیزی رو نشکونیم🥲
البته تو هم که استاد خراب کاری ای پس میام خونه خودتون
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
منم
+++++++
​​​​بیا😔😂🤙
AvaAva
20 مهر 00 17:50
اوکی*-*
فعلا هزارساله اینستا نرفتم تحریمم*-*
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عاخی اوک
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 18:36
آقااا
واکسن زدم هنوز زنده عم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مبارکه😔🤙🤣
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
20 مهر 00 18:37
اومدم خونتون
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بیا D:
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
21 مهر 00 21:47
اومدی دبیرستان می بینی که سخت تر از هفتم هم هست😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
یا ابرفض😀💔😂
✿•selva•✿✿•selva•✿
25 مهر 00 10:42
سلامممممممممممممم.
مبارکهههههههههههههههههه.
به ما هنوز نمیزنن.
تا حدی دوست دارم واکسن بزنم که تو خوابم میبینم داریم میریم واکسن بزنیم.
خوشا به حالت!!!!!!!!!!!!!!11
خوب گود بای!
موفق باشی!
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
❤️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
11 آبان 00 20:14
تلگرافاتو چک کن...
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
اوک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد