وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

تولد هیونگ قشنگم♡︎

1400/9/21 18:36
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
384 بازدید
اشتراک گذاری

خب
فردا تولد هیونگ خوشگلمه
نسی.. 
بخام تو سه کلمه حسمو بهت توصیف کنم.. عاشقتم،عاشقتم و عاشقتم♡︎
روز آشناییمون یادته؟ منم یادم نیس (تر زدم تو صحنه احساسی)
فقط یادمه اینجا بود.. تو اومدی تو وبلاگم کامنت گذاشتی و دوست شدیم
یادته چقد تو نی نی گپ حرف میزدیم؟ در مورد برنامه هامون برای آینده..
چه روزای ساده قشنگی بود..
بگذریم
خیلیی خوشحالم که تو زندگیم دارمت
خیلی خیلی دوست دارم♡︎
هر وقت از نزدیک ببینمت جوری بغلت میکنم و میچلومت که خفه شی
قول میدم یه روز با هم بریم کنسرت تتلو و پارسالیپ.. باشه؟ :>
یه روز تو کنسرت تتلو دستتو میگیرم و با هم خانوم وزیری می‌خونیم.. جر
تولدت مبارک هیونگ کیوتم♡︎
(گشادیم بود متن جدید بنویسم همون که استاتوس واتساپ گذاشتم اینجاعم گذاشتم ببخش دیگه)

پسندها (11)

نظرات (10)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
21 آذر 00 20:49
تبریک میگم خانوما آقایون شاد باشید.
قر بدید.
هرکی قر نده سوکس میشه.
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
قر دادن-
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
21 آذر 00 20:49
برو تم جدیدمو ببین نبینی سوکس میشی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چشم
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
21 آذر 00 23:03
پشمام... ريخت... ولي... عر... بزار كامل بخونم پستمو بعدش كامنت ميدم دوباع... ولي عرررر
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
فدای پشمات😂❤️
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
21 آذر 00 23:08
عزييييييييييييزمممممممم... قربونت بشم من منم خيي دوست دارم... واقن شوكه و خوشحال شم... عررر.... واقعا عاشقتم مدي اينكه تو رفيقمي و تو زندگيم هصی خيلیییییی برام ارزش داره و تا اخرين لحظه عمرم دوستت دارم... نه!! عاااااااااشقتممممم... ي دنيا ازت ممنونم بابت اين پست وااااااااحححححح بووووصصصصصصص
ب اميد روزی كه باهم بريم كنسرت پارساليپ و تتلو... ب اميد اون روزی كه همو ببينيم و من محكممممم بغلت كنم و لپاي كيوتتو بكشمممم
بازم مرسي كيووووووتكممممم بووووووووص رو قلبت
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
شنینمسینیننشنسحس عرررررر لاو یوووو به الله
عاشقتم🥲💜
AvaAva
22 آذر 00 8:33
هپی...
دلم برای نسی تنگیدهTT
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
🦥💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 آذر 00 9:21
واااای سلام مدی جونممم
خوبی خواهری؟ 
چند مدت نبودی دلمون برات تنگ شده بوددد
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلاممممم
خوبم مرسی شما خوبی؟ 
ببخشیددد زیر فشار درسا دارم له میشم وقت نمیکنم بیام منم دلم براتون تنگ شده بودددد
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 آذر 00 9:21
ای جااانم تولد نسی جونمه؟ 
تولدش مبارکککککک
عززززیزم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بوسسس
✿•selva•✿✿•selva•✿
22 آذر 00 11:10
تولد نسی مبارککککککککککککک
تولدم من پس فردا تولد نسی هستتتت)))
فقط اولش😂
 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عههههه تولدت مبارکککککک 
✿•selva•✿✿•selva•✿
27 آذر 00 8:58
مرسییییییییی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
❤️
کارنکارن
21 فروردین 02 6:55
اوم مگه پسری که مینویسی هیونگ؟
اخه ما دخترا اوپا صدا میکنیم
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
اوپا و هیونگ زیاد فرقی ندارن جفتشون مخاطبش پسره 
ولی ما جفتمون دختریم از اول آشناییمون هم همدیگه رو اینطوری صدا میزدیم عادت کردیم قشنگم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد