وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 21 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

تولدمه!!

1400/3/30 21:14
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
521 بازدید
اشتراک گذاری

تولدم مبارک😐🚶

13 سالم شد جر پشمام😐🚶

این روزا خیلی نسبت به زندگی بی احساس شده بودم که مامان بابام برا تولدم سوپرایزم کردن یکم بهتر شدم🤠

کیک تولدم🥲😭

عر عر عر پسرامممم🥲🚶💫

کادوی تولدمم یه گوشی بود (که همینه که دارم باهاش پست میزارم :|)

از کیفیت دوربینش پشمام موند خودم ریختم..¡!😐

طبق معمول اولین نفر ایرانسل بم تبریک گف جر😐👍😂

خب دیگه همین بای😐👐

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
30 خرداد 00 22:01
یه عکس از کادوی قشنگت میذاری😍
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چش😐👐

30 خرداد 00 22:31
تولدت مبارک مدی جونم ✨😘🙏🏻
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی😔👌🚶

30 خرداد 00 22:31
با اینکه آشنایی ندارم باهات✨😘🥰🌸اما میسناسمت کامل!!!! مدی😍
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چه جالب :/

30 خرداد 00 22:32
اشکالی نداره مدی صدات بزنم؟ 😐😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
نه داداش مشکلی نیس😔👐

30 خرداد 00 22:34
دنبال شدی خوشحالم میشم 🌸✨دنبالم کنی
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عوک😐👐
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 خرداد 00 23:11
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
عززززیز دلم
💙💙💙
😘😘😘
😍😍😍گوشیتم مبااارک
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسیییییی🥲❤️❤️❤️
هقق مرسییی عاشقتممم🥲💖💖💖
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
31 خرداد 00 12:01
تولدت مبارک ❤️
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی🥲💜
mahsamahsa
31 خرداد 00 12:43
عزیزم تولدت مبارک انشالله 120 ساله شی🎂💜
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسییی🥲💜💫
AvaAva
31 خرداد 00 15:45
تولدت مبارکککککککککککککککککککک
عرررررررررررر کیک بی تی اسسسسسس
بایست تو بی تی اس (بگی کوک می کشمت)
من بایسم شوگا بایس رکر هم جی هوپ
تهیونگ سوم کوک چهارم
پنجم جیمین ششم آر ام
و هفتم هم جین😂
 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسیییییی😔💜
عرررررر
بایسم ویسُپ🥲👐💫
***asal******asal***
31 خرداد 00 18:45
مبارک
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسی 

1 تیر 00 10:52
تولدت مبارکککککککککک🥳🥳🥳🥳🥳🥳❤💛⚡
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسیییییییی🥲💜💜💜💫💫
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
4 تیر 00 17:36
 عررررر:
خب من حوصلم نمیشه بترکانم:
سیلام نزیک ترین دوستم:
راستی
واتساپ تبلتمو پاکیدم:
کلا منتقل کردم همچیو به کامپیوتر
شمارتو ندارم دیگه:
تلگرافش کن
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آنییییی نیتیتینبخزتیتزتی
اوکییی ولی بم پیام بدیااااا دلم برات یه ذره شدههه
هانیـــ☆ــــــاهانیـــ☆ــــــا
5 تیر 00 12:12
عههه کیک امسال منم بی تی اس بود😐
اصلا دلم نمیومد اعضا رو بخورم واااقعا که یعنی اصلا کیک نخوردم دیگه💔
در کل تولدتتت بسیاااار مبارککک🎉🎂🎈
۱۲۰ سالهه بشی💜
امسال از زندگیتم بی تی اسی😅😇❤💜💙💚💛
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
عه جون😀👐
منم ولی گشنم شد نتونستم جلو خودمو بگیرم هوپیو خوردم🙂😂
مرسییی🥺💖
تنکس🥲💜
AvaAva
24 تیر 00 13:33
هوپی رو چرا خوردیییییی😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
خودم عذاب وجدان دارم که بایس رکرمو خوردم🥲🤣
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 00 14:33
معذرت ميخوام كه تاخير كردم دگ خودت دليلشو ميدوني...
تولد ط يكي از مهم ترين روزاي زندگي منه و من خيلي خرشانس بودم ك بات رفيق شدم^^
اميدورام بتوني ب همه ارزو هات برسي و سال ديگه تولدتو كنار پسرا جشن بگيري
دوستت دارم عزيزدلم💛 برات بهترين ها رو آرزو مندم... تولدت مبارك🙂💕✨


پ.ن الان حضور ذهن نداشتم ي متن درست و درمون بنويسم ببخشيد😐
پ.ن2 باور كن 30 خرداد ك تولدت بود با اينكه نتونستم بت تبريك بگم ولي ب يادت بودم... خيلي دوص داشتم واست اديت بزنم و توادتو همون روز تبريك بگم ولي خب... نشد💔
پ.ن3 كادوت مباركت باشه عنترخان😑🤝 (وي اهي ميكشد...)
پ.ن4 منم نسبت ب اين زندگيه...(وي در حال تلاش است فحش ندهد) بي احساس شدم... ولي با اين حال اميدوارم چن هيچ تاريكي اي ابدي ني و زندگي هميشه همينطوري پيش نميره...
پ.ن5 دوستت دارممم بازم تولدت با تاخير مبارك بووووص ب فرق سرتتتت ❤️&zwj🔥 🥺
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
نسییییی هقققققق دورت بگردممممم دلم برات تنگ شده بوددددددد
مرسییی واییی هارتمممم عاشقتممممممم
از ذوق مرگی نمیدونم چیکار کنم بنبتتطنیزتخفخس
بازم مرسییییی عاشقتمممممم
بیا وات برادر ذوق مرگم :"|
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 00 18:40
فداتشم😀
با كامپيوتر انلاينم رو كامپيوترمم وات ندرم:|
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
اوتی🥲🤌
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 00 18:41
تنبيه مسخره ننه بابام همچنان ادامه دارع😐
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
هعی... 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
15 مرداد 00 18:41
بيا ني ني گپ
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چش
AvaAva
16 مرداد 00 15:50
اقا یه سوال ضایع ست طرفدار رمانتم ؟😐
مود من😐
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
جر نه ولی پشمام ریخت که رمانم طرفدار داره... 
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
29 مرداد 00 23:14
سلام دوست عزیز شما فالو شدین خوشحال میشم من رو هم فالو کنین
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
فالو شدین
هع
4 بهمن 00 19:17
هع
سلام
))
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
سلام.. شما؟ 
هع
23 بهمن 00 19:43
میشناختی منو،
ولی
،دگ نمیشناسی..
منم تورو میشناختم،هنوزم میشناسم
حدس میزنی کی م
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آره... امیدوارم حدشم درست باشه
من هنوز میشناسمت
ولی تو خواستی ک ديگه منو نشناسی
ولی هنوز جفتمون همدیگه رو میشناسیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد