وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 22 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

5 ماه...

1400/2/26 17:28
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
442 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی من تو 8 کلمه خلاصه میشه: نامجون، سوکجین، یونگی، هوسوک، جیمین، تهیونگ، جونگ کوک، بنگتن :)💜✨

دقیقا پنج ماه پیش... 

زندگیم به کل تغییر کرد... 

با هفت تا پسر آشنا شدم... 

پسر که نه... فرشته! 

پنج ماه با صدای هفت تا فرشته به زندگی امید پیدا کردم... 

پنج ماه از روزی که بی تی اس زندگیمو نجات دادن میگذره... 

پنج ماهه که آرمی گرلم! :) 

​​​​​​به خودم قول دادم تا آخر عمرم آرمی بمونم و دوستشون داشته باشم... 

حتی وقتی دیسبند شدن هم فنشون میمونم... 

ARMY for ever :)💜✨

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
27 اردیبهشت 00 9:19
مبارکه😘
منم هنوز یک ماه نشده آرمی شدم😀
بایسم جیهوپ😍
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسیییی : )💜
من بایسام وی و شوگا و جیهوپن عر😀
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 اردیبهشت 00 15:28
متن خیلی قشنگی بود: ))♡
۵ ماهگی ورودت به ارتش بنفش آرمیون رو تبریک میگم و خوشحالم ک ی بیبی آرمی دارم🥺🙂💜💕
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسیی بوس : )))💜
مرسیی فداتشممم هقققق : )💛
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
27 اردیبهشت 00 15:28
۳ تا بایس داری؟😐 تو آدم نمیشی😐💔
رکرت کیه؟😐
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بل😐🚶&zwj♀️نه خیر😐🙌🏿
رکر ندارم زارت😐🙌🏿
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
27 اردیبهشت 00 23:23
مباركه:|
خوشحالم ك بلخره به ارتش بنفشمون پيوستي:💜
منم چن وق دگ سالگرد ى سالگي آرمي بودنمه:|]
army for ever:|]👐🏿💜
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
 تنکس :|💜
بوس بهت :|💜✨
پیشاپیش مبارک :|💜
mahsamahsa
31 اردیبهشت 00 14:28
عزیزم فالوت کردم خیلی وبلاگ خوشگلی داری 😍💙
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسییییی خوشحالم که از وبم خوشتون اومده😻💜
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 خرداد 00 11:54
😻😻😻💛💛
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
: )❤️💜✨
AvaAva
31 خرداد 00 15:47
بی تی اس فوراور
آرمی فوراور
بنگتن فوراور
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
++++🥲💜 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد