وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

چند وقت نبودم

1399/11/19 23:56
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
427 بازدید
اشتراک گذاری

هیم سیلام :|

ببخشید چند وقت نبودم درگیر رمان و وانشات و فیک نوشتن بودم :|

خب خلاصه آره دگیر بودم :|

 رمان دختر پاییزو هنوز تموم نکردم وقتی تموم شد پی دی اف کاملشو میزارم البته اگه بشه :|

هر کی میدونه چجوری میشه فایل آپلود کرد خواهشا بگه من کلی رمان نوشتم پی دی افن :|💔

الان که دارم مینویسم میخام برم شروع کنم یه رمان جدید بنویسم :|

هر کی موافقه فیک و وانشات هم بزارم تو کامنتا بگه :|

ممنان :|

فعلا خمبافس :|

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
20 بهمن 99 0:25
موافقم دیگه:|
بزار:♡
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
چشم😍💕
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
20 بهمن 99 9:57
واااای بالاخره اومدی؟
آخه دختر تو کجایی؟
نمیگی ما دلمون برای خودت و رمان باحالت تنگ میشه؟
راستی واقعا دیگه ادامه رمانو نمیذاری اینجا؟
من خیلی دوست داشتم کامل بخونمش که
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
آره اومدم
ببخشید خیلی این چند وقت درگیر بودم از این به بعد بیشتر میام
ببخشیدددد بیشتر میام دیگه
اگه بشه پی دی اف بزارم که میزارم اگه نشد کپی پیستش میکنم  
​​​​​​
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد