وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 14 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

سلام دوباره

سلام قشنگام مدیاتون صحبت میکنه میدونم الان خیلی از دستم عصبانی این که یه سال گذاشتم رفتم :))) ولی خب وضعیت جور نبود که بیام، الانم به زور وبلاگمو پیدا کردم خیلی دلم برای اینجا و همتون تنگ شده اولین بار که اینجا وبلاگ ساختم کلاس پنجم بودم، الان نزدیکای 15 سالگیمه و کلاس هشتمم هیچی دیگه مثل قبلش نیست، حتی خودم اینارو ولش، بیاین از خودتون بگین ببینم وقتی نبودم چیکارا کردین بی من؟ واقعا دلم برای همتون یه ذره شده بود اینجا حس خونه رو بهم میده، من اینجا بزرگ شدم... همتون مثل خونوادم این با تمام قلبم دوستتون دارم، یادتون باشه مدیا هيچوقت ولتون نمیکنه مثل کنه چسبیده بهتون❤️ ماچ پس کله همتونننن بیاین حرف بزنیمممم دیگه ام...
16 فروردين 1402

مدیاتون هنوز زنده‌ست! 😂

سلامممم چطورین بالاخره بعد چند ماه برگشتم نی نی وبلاگ  اینقد مشغول درس و کارای دیگه بودم که وقت نشد بیام میخواستم اون چند وقتی که مسافرت بودم هر روز پست بزارم و تعریف کنم ولی نشد... حقیقتا حال نداشتم😂 رفته بودیم ترکیه، چیز خاصی نبود ولی خوش گذشت مرسی از کسایی که فالوم کردن و با اینکه نبودم بازم حالمو پرسیدن بعد از امتحانام بیشتر میام، قول میدم خب، تو امتحاناتون موفق باشین، ماچ به کلتون! ❤️ خدافظظظ
31 ارديبهشت 1401

احوالات این چند وقت..

خب سلام!  خیلی وقت بود نیومده بودم تو وبلاگم... و وبلاگم یه ساله شد، آرمی شدنم یه ساله شد، خودم کم کم سیزده سالگیم داره تموم میشه🪰💜 این روزا عجیب حالم خوبه.. خیلیم دلیل داره کلی دوست پیدا کردم، برونگرا شدم، فعالیتم تو تیک تاک و اینستا رو دارم شروع میکنم، گرایش درستمو فهمیدم، چند وقت دیگه عم قراره مربی کامپیوتر شم! به خاطر همین مامان بابام یه برنامه سفر چیدن قشنگ دارم کیف میکنم😂 خب خوشبختانه امتحانای نوبت اولمو خوب دادم، هنوز کارنامه ندادنولی چند تا معلما که نمره دادن فهمیدم خوب دادم... تو انگلیسیم شاگرد اول شدم🪰🌙 چند وقت پیشم آمیکرون گرفتم، هنوز زندم! 😂🤝 مث سرما خوردگی بود چیز خاصی نبود توی نیمه دوم 1400 کلی اتفاق خ...
23 بهمن 1400

تولد هیونگ قشنگم♡︎

خب فردا تولد هیونگ خوشگلمه نسی..  بخام تو سه کلمه حسمو بهت توصیف کنم.. عاشقتم،عاشقتم و عاشقتم♡︎ روز آشناییمون یادته؟ منم یادم نیس (تر زدم تو صحنه احساسی) فقط یادمه اینجا بود.. تو اومدی تو وبلاگم کامنت گذاشتی و دوست شدیم یادته چقد تو نی نی گپ حرف میزدیم؟ در مورد برنامه هامون برای آینده.. چه روزای ساده قشنگی بود.. بگذریم خیلیی خوشحالم که تو زندگیم دارمت خیلی خیلی دوست دارم♡︎ هر وقت از نزدیک ببینمت جوری بغلت میکنم و میچلومت که خفه شی قول میدم یه روز با هم بریم کنسرت تتلو و پارسالیپ.. باشه؟ :> یه روز تو کنسرت تتلو دستتو میگیرم و با هم خانوم وزیری می‌خونیم.. جر تولدت مبارک هیونگ کیوتم♡︎ (گشادیم بود متن جدید بنویسم همون...
21 آذر 1400

واکسن+یه سری چیزای دیگه😀🤌🏿

سلام چطورین  خب   یه هفته و خورده ای پیش رفتم واکسن زدم هنوز زندم :|😂 اینو تو اینستا استوری کردم.. عا هرکیم خاست اینستامو فالو کنه آیدیم: medi.__.iaaa قبلشم تو کامنت آیدیتونو بدین ریکوئستتونو قبول کنم خب چند وقت دیگه بی تی اس تور کنسرت داره..  و دوباره باید از پشت گوشی ببینیم کنسرتو...  کاش یه روزی برسه همه آرمیا بتونن از نزدیک پسرا رو تو کنسرت ببینن... : )💔  به جز زیاد بودن درسا و واکسن خبر خاص دیگه ای نیست... کلا خیلی روزا تکراری و مسخره شده... چند روز دیگه قراره برم مسافرت که حال وهوام عوض شه... بعد دو ساللللل.... 🥲🤌🏿 فک نمیکردم درسای هفتم اینقد سنگین و سخت با...
18 مهر 1400

یه سری حرف...

خب سلام خب تصمیم گرفتم یه سری تغییرات تو وبم بدم و دیگه رمان ننویسم... واقعا تو این کار استعداد ندارم... از همه کسایی که رمانمو دنبال میکردن معذرت میخام شاید بعدا ادامش دادم🙂 میخام وبمو به وب خاطرات و نمیدونم از اینجور چیزا تغییر بدم... مرسی از همه کسایی که ساپورتم کردن... بوس به کلتون... خب همین دیگه بای... :)
13 شهريور 1400

تولدمه!!

تولدم مبارک😐🚶 13 سالم شد جر پشمام😐🚶 این روزا خیلی نسبت به زندگی بی احساس شده بودم که مامان بابام برا تولدم سوپرایزم کردن یکم بهتر شدم🤠 کیک تولدم🥲😭 عر عر عر پسرامممم🥲🚶💫 کادوی تولدمم یه گوشی بود (که همینه که دارم باهاش پست میزارم :|) از کیفیت دوربینش پشمام موند خودم ریختم..¡!😐 طبق معمول اولین نفر ایرانسل بم تبریک گف جر😐👍😂 خب دیگه همین بای😐👐 ...
30 خرداد 1400

5 ماه...

زندگی من تو 8 کلمه خلاصه میشه:  نامجون، سوکجین، یونگی، هوسوک، جیمین، تهیونگ، جونگ کوک، بنگتن :)💜✨ دقیقا پنج ماه پیش...  زندگیم به کل تغییر کرد...  با هفت تا پسر آشنا شدم...  پسر که نه...  فرشته!  پنج ماه با صدای هفت تا فرشته به زندگی امید پیدا کردم...  پنج ماه از روزی که بی تی اس زندگیمو نجات دادن میگذره...  پنج ماهه که آرمی گرلم! :)  ​​​​​​به خودم قول دادم تا آخر عمرم آرمی بمونم و دوستشون داشته باشم...  حتی وقتی دیسبند شدن هم فنشون میمونم...  ARMY for ever :)💜✨ ...
26 ارديبهشت 1400
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد