وبم :)💖وبم :)💖، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
خودم :)🌈خودم :)🌈، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
ARMY Baby💅🏻💜ARMY Baby💅🏻💜، تا این لحظه: 3 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
Teume Baby💙💎Teume Baby💙💎، تا این لحظه: 3 سال و 11 روز سن داره

This is Medi :>

I love everything

سلام...

1400/2/18 12:10
نویسنده : 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
448 بازدید
اشتراک گذاری

خب سلام

نمیخام زیاد مقدمه بچینم

میخاستم بگم که من پر انرژی تر برگشتم! :|

و اینکه هر روز میخام یه پارت رمان بزارم! :|

بعله تنبلیو گذاشتم کنار! :|

افتخار کنین بهم! :|

همین دیگه دوستون دارم بوس پس کلتون :)

عا از این به بعد آخر هر پستم یه عکس از آیدلای کیپاپ میزارم و یه جمله انگیزشی یا فندومی ازشون میگم دیگه خدافس! :|

!?​​​​​​I'm A.R.M.Y girl u know :|

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)


18 اردیبهشت 00 13:44
خوش اومدی عزیزم&hearts&hearts
چه عالی
به رمان منم سر بزن ممنون میشوم ♡♡♡♡
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
تنکس : )
حتمااا : )) 
RayaRaya
18 اردیبهشت 00 16:05
خوبه ك گشاديو گذاشتى كنار:
خوشحالم برات:
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بل تنکس |
اگه اشتباه نکنم فاطی ای درسته؟ :||
اینقد نیومدم یادم رفته همه رو :/
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 16:14
خش اومدی بیبببب😑💜💛
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
تنکسس😀💃🚶&zwj♀️(اون بیب آخرش دلمو برد یونو؟) 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 16:21
ای جان😐💔😂😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
بل😀💃
خشم میاد عر بازم بگگگوووو😀💃💔
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 16:28
بیبیمممم🥺🍼💕Ⓜ️
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
هققق ععععررررر نیخیخیحیخطخسنیهیحیهبخسحبهیخخیخیخیهفهی ذوق مرگگگگگگ😀💃
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
18 اردیبهشت 00 16:34
ایح🥺💕
پ.ن: من خیلی چصخلم تو یه پست یت فحش میدم تو یه پست بت میگم بیبی😑💔
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
حیق🥺💜
بل بل چصخل خدمی😂💃
✿•selva•✿✿•selva•✿
18 اردیبهشت 00 17:50
سلام علیکم😐
خوش امدی دلاور😐😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
علیکم سلام😐💃
ممنان😐💃😂
RayaRaya
19 اردیبهشت 00 1:13
بل بل😐💔
 
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
خاک تو سرت چرا تو وات نیستی😐💔
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 اردیبهشت 00 17:14
به به چه  خوب شد برگشتی عزیزدل 😙
بی صبرانه منتظر رمانت هستم😍
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مرسیییی )💛
فدات زهرا جون 💜 
RayaRaya
21 اردیبهشت 00 16:22
واتو پاکیدم😐💔
حافظه نداشتم😑💔
حالا خالی کردم دوباره میخام بنصبم😐💔
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
خیلی خری :|
حیف اینجا نمیتونم فحشت بدم... :|🔪
RayaRaya
23 اردیبهشت 00 5:23
رع خودمم ميدونم چقد خرم...😔💩
اينستا نصب كن بيا اونجا هستم😔✨
😔😔😔😔😔
😂
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
خیلی خری :|
اینستا نمتونم نصب کنم تو وات نصب کن :|
RayaRaya
25 اردیبهشت 00 14:54
چر نمتوني؟:|
بنصب دگ:
گشاد بي مصرف:
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
مامانم نمیزاره چصافت :/
AvaAva
24 تیر 00 13:30
پس پارت جدید چی شد ؟🔫😶
𝐌𝐞𝐝𝐢𝐚
پاسخ
حال و حوصله نوشتنشو ندارم😀🤌
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به This is Medi :> می باشد